Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De eventprofessional van morgen heeft meer nodig dan alleen servicegerichte en organisatorische kwaliteiten. Zakelijk inzicht is vereist om de organisatiestrategie te vertalen naar succesvol eventbeleid met algemene kennis over bedrijfskunde en economie. Als adviseur en sparringpartner van de directie bespreek en verdedig je strategische keuzes. Je acteert op boardroomniveau, geeft leiding aan het eventteam en bent eindverantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de eventstrategie. Kern van dit boek is vanuit de organisatiestrategie eventbeleid te ontwikkelen en te implementeren. Door het opstellen van een strategisch eventplan overtuig je de directie dat jouw eventbeleid succesvol een substantiële bijdrage levert aan het behalen van de doelstellingen van de organisatie. Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van data driven eventmarketing, neuromarketing, vergroting bereik en effectiviteit door online events, eventcampagnes, doelgroepanalyse, het evenement als content generator, conceptontwikkeling, crossmediastrategie, digitalisering, effectmeting en de vaardigheden van de eventprofessional van de 21e eeuw worden uitvoerig besproken.
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- merken --- relatiemarketing --- marketingcommunicatie --- evenementen marketing
Choose an application
Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van b2b-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit. (Bron: flaptekst)
Applied marketing --- B2B (business-to-business) --- marketingplan --- marketingstrategie --- PXL-Business 2017 --- business-marketing --- business-to-business --- marketing --- Marketing --- relatiemarketing
Choose an application
Applied marketing --- CRM (Customer Relationship Management) --- relatiemarketing --- dienstenmarketing --- 658.82 --- Marketing van diensten --- Marketingbeleid --- Marketing --- 366.4 --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Marketingcommunicatie
Choose an application
Dit boek leert je in de communicatie met anderen het zekere voor het onzekere te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en omgedraaid. Want andere mensen zijn echt anders! En voor je het weet, praat je langs elkaar heen, ontstaan er misverstanden of erger nog, fikse irritaties. Om met al die verschillende mensen te kunnen communiceren en relaties te onderhouden, is het van belang dat je bewust verschillende technieken en vaardigheden kunt inzetten. In 'Zo begrijpen je ze wel!' komen de meest gangbare theorieën over communicatie aan de orde. Daarnaast bespreken de auteurs drie toonaangevende modellen: de RET, het communicatiemodel van Schulz von Thun en de Roos van Leary. De verbindingen die de auteurs leggen tussen deze modellen maakt dit boek zo waardevol: ze geven je de bagage om tijdens moeilijke gesprekken te kunnen kiezen uit diverse gedragsmogelijkheden en de manier waarop je iets kunt aanpakken
mondelinge communicatie --- communicatie --- Social psychology --- 305.8 --- RET (Relationeel-Emotieve Therapie --- Roos van Leary --- relaties --- Communicatie --- Leary --- Relatiemarketing --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatiemanagement --- Gesprekstechnieken --- Gesprekstechniek
Choose an application
Bedrijven laten merkpotentieel liggen. Events zijn een middel om een community van mensen te creëren rondom een merk. Maar dan moet je er wel in slagen om iedereen in je doelpubliek op een persoonlijke manier te begeesteren.Hoe kun je via een beklijvend event verbinding organiseren ? Hoe kun je de relatie met je doelpubliek verdiepen en duurzaam maken ? Hoe zorg je ervoor dat je boodschap blijft nazinderen en je publiek blijft surfen op de positieve ervaring ? Hoe bouw je een event dat blijft kleven in het geheugen ? Hoe breng je mensen in het moment ? Hoe word je als merk deel van het verhaal van je klant ?Michiel Vanderheyden geeft je een model om je evenementiële communicatie in lijn te brengen met je merk-DNA, je missie en visie en je targets. Om top of mind te zijn bij je klant. Arena Run, zeeklassen, Tomorrowland en de kermiskoers in uw dorp het zo goed ?Eenvoudig, onverwacht, concreet, geloofwaardig, emotioneel én een verhaal. Dat zijn de elementen van een memorabel event. Made to stick.* Iedereen herinnert zich de dingen op een eigen manier. Hoe kun je dan een vaste plek verwerven in het geheugen van de klant ? Hoe word je dan als merk gelinkt met een positieve ervaring ? Waarom volstaat het vuurwerk op het podium niet ?Het boek is een oproep om events bewuster en meer doordacht te organiseren, zodat je doelpubliek zich persoonlijk aangesproken voelt en terug wil komen voor nog zo?n ervaring.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Evenementiële communicatie --- Storytelling --- 659.5 --- Eventmanagement --- Applied marketing --- marketinginstrumenten --- merken --- relatiemarketing --- marketingcommunicatie --- city-marketing --- evenementen marketing --- Evenement --- Financiewezen
Choose an application
In de marketing spelen belevenissen, ontmoetingen en events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan belevingen, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Het event als strategisch marketinginstrument beschrijft hoe events ingezet kunnen worden als strategisch onderdeel van de marketing. De inleidende hoofdstukken behandelen de ontwikkeling van de beleveniseconomie, events en eventmarketing. Vervolgens komen de verschillende gebieden van marketing waarbinnen belevenissen een rol spelen aan bod, zoals branding en relatie- en citymarketing. De laatste hoofdstukken behandelen de stap van strategie naar concept, en bespreken eventontwerp en touchpoints. Het boek sluit af met een hoofdstuk over effectmeting en evaluatie. De voorbeelden in de bijlagen en het extra materiaal en opdrachten op de website helpen de student de informatie in de praktijk toe te passen.
Applied marketing --- city-marketing --- relatiemarketing --- merken --- marketingcommunicatie --- marketinginstrumenten --- evenementen marketing --- evenementenorganisatie --- marketing --- 375.9 --- branding --- citymarketing --- evenementen --- event management --- eventmarketing --- 659.5 --- effectmeting --- Evenementen --- Eventmarketing --- organisatie van congressen en evenementen --- events --- events - evenementen --- Evenementenmarketing --- Beleveniseconomie --- Marketing --- Citymarketing --- Relatiemarketing --- Strategisch marketingmanagement --- Marketinginstrumenten --- Strategische marketing --- Evenementen. --- Strategische marketing. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- sociale marketing
Choose an application
Golfen met 'belangrijke personen' en netwerkborrels aflopen om opdrachten binnen te slepen. Dat is het clichébeeld van netwerken. Geen wonder dat veel mensen denken dat netwerken niets voor hen is. Terwijl een goed netwerk zoveel deuren kan openen. Het is dus hoog tijd dat naast dit clichébeeld ook andere beelden van netwerken worden gezet. Want er is niet één manier van netwerken, er zijn vele manieren, zoveel als er mensen zijn. De essentie van netwerken laat zien hoe je je eigen netwerkstijl ontwikkelt. De belangrijkste regel: doe nooit iets omdat je denkt dat het moet. Netwerken werkt alleen als je doet wat je leuk vindt. Zo maak je anderen enthousiast en kun je hen aan je binden. Dit boek helpt je in kaart te brengen wat jij anderen te bieden hebt, hoe je netwerk er op dit moment uitziet en hoe je het op een natuurlijke manier kunt uitbreiden. Alle facetten van het netwerken worden geïllustreerd met originele voorbeelden. Niet zozeer om letterlijk op te volgen, maar meer als bron van inspiratie voor jouw persoonlijke aanpak. Want als je kiest voor je eigen stijl, bouw je op een prettige, ongedwongen manier een netwerk dat staat als een huis. Inhoudsopgave : Voorwoord door Harry Starren Leeswijzer 1 Dit is netwerken 2 Wat maakt dat netwerken werkt? 3 Wat is jouw verhaal? Interview met Karen Romme 4 Je netwerk in kaart brengen Interview met Bert-Jan van den Akker 5 Investeren in je netwerk Interview met Anita van Soest 6 Oogsten Interview met Arie Klerk 7 Je netwerk uitbreiden Interview met Annemieke Hoksbergen Bijlage: Meer lezen Dankwoord
Sociale netwerken. --- sociale netwerken --- sociale psychologie --- Mass communications --- Community organization --- Social psychology --- 349 --- communicatie --- individualisering --- management --- netwerken --- relaties --- verbondenheid --- Overige onderwerpen der theoretische economie --- Netwerken --- Netwerkvorming --- Relatiemarketing --- Management --- Personeelsmanagement --- Managementvaardigheden --- Netwerk (ict) --- Netwerk (relationeel)
Choose an application
Consumer behavior --- relatiemarketing --- consumentengedrag --- klantentevredenheid --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Verkooptechniek --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Management studies, Business Administration, Organizational Science (General). --- 098 Bedrijfskunde --- Klantgerichtheid --- Klantentevredenheid --- 658.8
Choose an application
Ieder mens kan verkopen. Maar niet iedereen doet het op dezelfde manier. Welk verkopertype schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Waar kunt u zich nog verbeteren? Verkopen stelt u in staat om uw specifieke verkoperkwaliteiten te herkennen en te ontwikkelen. U leert van een eerste telefoongesprek met een onbekende een hartelijke ontmoeting te maken en legt zo de kiem voor een langdurige klantenrelatie. U oefent het goede gebruik van lichaamstaal. U leert makkelijker klantenbehoeftes ontdekken, efficiënter overtuigen en twijfels wegnemen. Verkopen is een zeer compleet inspiratieboek. Alle denkbare vragen krijgen een antwoord in vlot geschreven stukjes die u naar wens uitkiest. De verkoper pur-sang vindt er een pak tips die hem nog beter maken. Voor beginnende verkopers is het een grote hulp bij hun eerste stappen. en zelfs wie geen vekoper is, maar in zijn beroep direct contact heeft met klanten, heeft aan dit boek veel steun. Ieder mens kan verkopen. Maar niet iedereen doet het op dezelfde manier. Welk verkopertype schuilt er in u? Waarin bent u sterk? Waar kunt u zich nog verbeteren? Gebruik dit boek om uw specifieke verkoperkwaliteiten te herkennen en te ontwikkelen. Alle aspecten van het verkopervak krijgen aandacht. U leert van een eerste telefoongesprek met een onbekende een hartelijke ontmoeting te maken en legt zo de kiem voor een langdurige klantenrelatie. U oefent het goede gebruik van lichaamstaal. U leert makkelijker klantenbehoeftes ontdekken, efficiënter overtuigen en twijfels wegnemen. Uiteindelijk verwerft u een pak vaardigheden waardoor u met meer gemak orders afsluit. Verkopen is een zeer compleet inspiratieboek. Alle denkbare vragen krijgen een antwoord in vlot geschreven stukjes die u naar believen uitkiest. Het boek is bedoeld voor een breed publiek. De verkoper-pur-sang vindt er een pak die hem nog beter maken. (Bron: covertekst)
verkooptechniek --- verkoop --- Distribution strategy --- 369.3 --- 658.85 --- communicatie --- gesprekstechnieken --- onderhandelen --- Verkopen --- 658.8.013 --- Verkoopstechnieken --- E100077.jpg --- Verkooptechnieken --- Verkoopkunde --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales --- Handbooks, manuals, etc. --- Marketing --- Belgium --- Verkopers --- Sales management --- Klantenbinding --- Onderhandelen --- Klantgericht onderhandelen --- Relatiemarketing --- Verkoop --- Verkoper --- Salesmanagement --- Onderhandeling --- Klantgericht ondernemen
Choose an application
Essentie van communicatie is de opvolger van het succesvolle Basisboek Communicatie van dezelfde auteur. In deze fraai geïllustreerde editie is het onderscheid met het Communicatie Handboek duidelijk aangebracht: Essentie van Communicatie is een inleidende oriëntatie voor het beroepsonderwijs. Zoals de auteur het zelf formuleert: 'In feite is communicatie een voorstel. Mogelijk wil je de ontvanger informeren, overtuigen of misschien zelfs verleiden. Ook dit boek doet je een voorstel, een belofte. Het boek biedt je een inspirerende en eenvoudige inleiding in het vakgebied communicatie.' In de eerste hoofdstukken komen de ontwikkeling van het vakgebied en de drie deelgebieden concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie aan bod, waarna het praktisch maken van een plan wordt behandeld. In het tweede deel van het boek gaat het om doelgericht communiceren, in het bijzonder relatiemanagement, perscontacten, media en geheel nieuw: het plannen en organiseren van events.
Applied marketing --- imago --- huisstijl --- interne communicatie --- marketingcommunicatie --- mediaplanning --- Mass communications --- Communicatie --- Concerncommunicatie --- Interne communicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatieplannen --- Relatiemarketing --- Media --- Persberichten --- Persconferenties --- Evenementen --- #KVHB:Communicatie --- 659 --- 659.1 --- Communicatie in en door de onderneming --- Public relations --- 316.77 --- Communicatiebeleid --- Communicatieve vaardigheden --- Marketing : communicatiestrategieën --- Bedrijfscommunicatie --- E090378.jpg --- communicatie --- mondelinge communicatie --- schriftelijke communicatie --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- 005.57 --- Ondernemingen
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|